Halid Bešlić prvu pjesmu ‘Ne budi mi nadu’ snimio je u kadi kod legendarnog Paše
U Sarajevu trenutno ima desetine manjih ili većih muzičkih studija u kojima se snimaju kompozicije bh. pjevača, ali i njihovih kolega iz regiona. Sarajevo je uvijek bilo i ostalo prava riznica talentovanih muzičara i pjevača, a jedan od najbitnijih ljudi u nastanku sarajevske pop-rock scene bio je Mahmut Paša Ferović.
Legendarni producent i muzičar na direktan ili indirektan način utjecao je na nastanak legendarnih sarajevskih grupa kao što su “Bijelo dugme”, “Zabranjeno pušenje”… Solo gitarista “Čičaka” i “Pauka” bio je uzor mnogim mladima, koji su željeli da nauče svirati poput Paše. Legendarnog Pašu često spominje i Faruk Fazlinović (Senad Bašić) u popularnoj seriji “Lud, zbunjen, normalan”.
Upravo je Ferović bio vlasnik privatnog muzičkog studija u glavnom gradu BiH, kod Katedrale, u blizini “Express restorana”. On je bio pionir studijsko-producentskog posla i radio je najbolje u bivšoj Jugoslaviji. Tako su Goran Bregović, Halid Bešlić, Zdravko Čolić i mnogi drugi čekali sedmicama i mjesecima da dobiju termin za snimanje, piše Faktor.
Nazif Gljiva uskoro će koncertom u sarajevskom Domu mladih proslaviti 40 godina rada na estradi, a za Faktor se prisjetio snimanja prve pjesme Halida Bešlića kod Paše Ferovića.
– Paša je bio i ostao legenda Sarajeva i muzičke scene. On je naš John Lennon. Čovjek koji je zaslužan za početke mnogih poznatih pjevačkih imena u Sarajevu. Halid Bešlić kod njega je snimio svoju prvu singlicu “Ne budi mi nadu” koju je napisao Enver Šadinlija. Pašin studio nalazio se u njegovom stanu, a pošto mu je trebao eho za ovu pjesmu Halid Bešlić ju je snimio u kadi. Ta pjesma je ispala remek-djelo. To potvrđuje da je Paša bio genijalac. On je u kadi snimio “Ne budi mi nadu” koja bolje zvuči nego sada pjesme koje se snimaju u muzičkim studijima koji koštaju milione eura. Bio je i ostao veliki boem, a pjevačima je često džaba snimao kompozicije. Sigurno da bi napravio svjetsku karijeru da nije kafanu više volio od muzike – kaže Gljiva.
Paša je bio i producent i mnogih velikih koncerata u Sarajevu. Tako je producirao i bio tehnička podrška na koncertu “Iron Maidena” održanom u sarajevskom BKC-u ratne 1994. godine.